Suun terveys

Suu-ja leukakirurgin, hammaslääkärin ja suuhygienistin palvelut

HAMMASLÄÄKÄRIN VASTAANOTTO

Lääkäriasema Johanneksen Klinikan suun terveyden yksikkön palvelut ovat laajat.

Palvelua saa niin suu- ja leukakirurgilta, hammaslääkäriltä ja suuhygienistiltä.

Perushoidon palvelut ovat paikkaus, juurenhoidot, iensairauksien hoito, protetiikka ja kuvantamispalvelut.

Suu- ja leukakirurgin palvelut ovat vaativat hampaanpoistot, kuten esim. hampaan tai hampaan juuren leikkauksellinen poisto, implanttihoidot, ja muut kirurgiset suun alueen toimenpiteet

Suun terveydenhoidon keskeinen asia on tasokas kotihoito ja säännölliset ammattihenkilöstön suorittamat tutkimukset.

Kiinteän protetiikan (kruunut, sillat ja implantit) keinoin voidaan purentakyky palauttaa lähes ennalleen ja siten välttää irtoproteesien tarvetta.

Hampaiden tukikudossairaudet ("ientulehdukset") ovat aikuisväestön yleisimpiä suunsairauksia. Näiden sairauksien tehokas hoito vaatii moniammatillista osaamista jossa hammaslääkäri ja suuhygienisti luovat potilaalle mahdollisuuden tehokkaaseen ja kattavaan kotihoitoon.

AJANVARAUS

Ajanvarauksen voit tehdä puhelimitse tai nettiajanvarauksella

Huomioithan, että kaikki aikamme eivät ole varattavissa nettiajanvarauksen kautta.

Jos et löydä sopivaa aikaa, tai tarvitset peruskäyntiä pidemmän ajan,
ota ystävällisesti yhteys puhelinajanvaraukseen 020-707000.

Toimenpideajan ja kaksoisajan voitte tilata ajanvarauksen kautta.

Voitte perua ajanvarauksen puhelimitse tai paikan päällä.